Adresa: Staničná, 069 01 Snina
Rok otvorenia: 1909
GPS: 48.98991011290306, 22.15646897575275
Plus kód: X5Q4+VJ Snina
Obľúbené smery: Železničná stanica Humenné, Železničná stanica Stakčín
Mapa:
Nižšie môžete vidieť obrázky a recenzie od spoločnosti Google:
Jan
31.3.2022
I. Vlaková stanica sa zrodila okolo konca roku 1908 vydaním podielových listov ktoré ponúkli možnosť priameho financovania a stali sa existenčnými až po súčasnosť ako to poznáme.
Vlak bol snímaný nad riekou Pčolinka. V podstate II.most pre železničnú trať. Keďže I. železničný most v meste Snina bol strhnutý niečo viac ako 100 rokov dozadu medzi obdobím 1910 až 1911 roky boli zlé čitateľné, čiže mala Pčolinka sa zmenila na prúd ničivého živla s bahnom a nánosmi koreňov stromov ktoré narušili starú statiku drevených nosníkov a spôsobili zosun mosta.
Ničivá sila Pčolinky ukázala znovu silu spred 109 až 110 rokov od ťažkých povodní v obci Pichne niekde medzi 21.06.2020 no v súčasnosti boli viac ohrozené cestné mosty hlavne na Kukučínovej ulici by už chcel cestný most svoju rekonštrukciu. Historia nazvaná aj ako 100 ročná voda je dosť významná.
Janko
13.1.2018
Trať je možné bezpečne prejsť iba na troch miestach. Pre okresné mesto by sa zišlo vybudovať chodcom prechod aspoň k nástupišťu v meste, v smere od daňového úradu.
V roku 1909 bola otvorená trať, vedúca z Humenného cez Sninu do Stakčína. Uvažovalo sa o predĺžení železnice až do Ruského, dnes vysídlená obec v ochrannom pásme vodárenskej nádrže Starina, no začaté práce prerušila prvá svetová vojna. Výstavba trate, vedúcej popri toku Cirochy nebola náročná a okrem 86 mostov a priepustov neboli nutné väčšie zemné práce. Náklady na výstavbu dosiahli 3 460 000 K. a prví cestujúci sa po trati odviezli 30. novembra 1909.
Stefan
5.9.2021
Veľmi dobrá, kvalitná káva a vynikajúce koláčiky. Personál velmi láskavý. Jednoducho sú jednotka😘❤🌹🙂
Marian
17.5.2022
Večer po 20,00 nikde nič
Peter
1.12.2020
Chladná čakáren smrad. Potrebná rozsiahla rekonštrukcia. Hanba ŽSR a mesta Snina